Понеділок, 2017-12-11, 5:55 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Грем'яцька ЗОШ І-ІІІ ст.

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 64
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Директори

Директори
І.Бартащук Володимир Карпович (до січня 1964 р.)
2.Козубський Андрій Павлович (січень 1964-серпень 1965 р.)
 З.Тітор Анатолій Іванович (серпень 1965-серпень 1968 р.)
4.Шевчук Анатолій Хомич (серпень 1968-вересень 1975 р.)
5.Конончук Віра Михайлівна ( вересень 1975-березень 1981 р.)
б.Сучик Ярослав Михайлович ( квітень 1981-серпень 2001 р.)
 7.Білявська Людмила Василівна (серпень 2001-листопад 2006 р.
8.Болотнюк Євгеній Олександрович (з 23 травня 2007 р.)
 
 

                                            
                         Шевчук Анатолій Хомич 
 Народився 3 листопада 1937 року. Навчався він з 1946 по 1957. Наступні 11 років займався активним пошуком роботи і у 1968 році його призначили директором Грем'яцької школи. За часів, коли Анатолій Хомич був на посаді директора, школа зазнала чимало змін. Однією з найяскравіших було те, що змінилося саме приміщення школи: колись приміщення школи було розміщене там, де розташований сучасний медпункт, однак коли на посаду
директора було призначено Анатолія Хомича, розпочалося будівництво сучасного приміщення школи. Іншою, не менш вагомою зміною, було те, що школа стала середньою. Відповідно до цього збільшився контингент учнів, в цю школу почали приходити учні з сусідніх сіл - Грозова, Білашева, Верхова, м. Острога. Більш поширеним явищем стали паралельні класи. Проте педколектив залишився невеликим. Щодо успішності, то кількість медалістів дорівнювало кількості учнів з достатнім і середнім рівнем навчання. Позашкільна діяльність учнів виявлялася у обробці полів -вирощуванні цукрових буряків, які пізніше здавали, а на отримані кошти школа організовувала екскурсії (Брест, Київ). На посаді директора Анатолій Хомич пробув до 1981 р. Подальша його кар'єра - кар'єра вчителя математики і військової підготовки. Зараз на заслуженому відпочинку.
 
 
 
 
                               
                         Сучик Ярослав Михайлович
 Народився 1940 року в с. Вороновичі Грубешівського району Люблінської області. В 1964 році закінчив Рівненський педінститут ім. Д.З. Мануільського. В Грем'яцькій ЗОШ І-ІІІ ст. працював з 1978 по 2001 рр. вчителем української мови та літератури, а з 6 квітня 1981 р. по 1 вересня 2001 року - директором даної школи. Вчитель вищої категорії, відмінник освіти України. Шлях Ярослава Михайловича на освітянській ниві розпочався з роботи у заочний школи, пізніше - посада вихователя, а з 6.04.1981 р. - директором Грем'яцької СШ. У заочній школі Ярослав Михайлович працював з 1977 - 1981 рр. За його словами контингент учнів був різновіковий: від молоді
15 - 16 р. до 45 - 50 р. Це були люди, які свого часу не змогли отримати середню освіту, тому працюючи, вони навчалися вечорами. Вони мали неабияке бажання отримати середню освіту і продовжити навчання у вищому навчальному закладі, тому поєднували працю і навчання. Кількість учнів кожного року сягала 45-50, екзамени здавали всі разом у м. Острозі. Зі слів Ярослава Михайловича ця робота була досить цікавою, але у вересні 1979 року - він отримав посаду вихователя у середній школі. Офіційно ця посада називалася заступник директора по виховній роботі. Розповідаючи про роки на цій посаді, Ярослав Михайлович велику увагу звернув на те, що ця робота була більш стала, більш різноманітна і ближча до середньої школи, творча. На той час в школі працювали такі гуртки: художній, хоровий, танцювальний, народних інструментів. Враховуючи те, що Сучик Я. М. чудово справлявся зі своїми обов'язками, добросовісно відносився до своєї роботи і, взагалі, був старанним працівником, 6.04.1981 р. він отримав посаду директора Грем'яцької СШ. На цей час школа працювала в новому приміщенні вже 4 рік. У школі тоді було 340 учнів, було два десятих класи і два одинадцятих. На той період Міністерство освіти ставило питання про запровадження кабінетної системи. В школі було організовано роботу десяти кабінетів (також було декілька майстерень).
Педколектив нараховував 28 учителів. Всі вчителі середніх і старших класів мали вищу освіту. Державна влада на той час, ставила своїм завданням надати випускникам сільський шкіл ряд спеціальностей з сільським виробництвом. Тоді у школі, при допомозі колгоспу «Мир» була створена база по підготовці трактористів і машиністів. Стояло також питання про розширення бази по трудовому навчанню молодших і середніх учнів. Були закуплені верстати по обробці дерева (12 шт.) і швейні машини (4шт.) для навчання дівчат. З метою покращення позакласної роботи, був створений музикальний центр і було закуплено інструменти духовного оркестру. Оркестр, до якого входило 22 учні, приймав участь у загальношкільних і сільських заходах. У районному конкурсі оркестр займав призові місця. У цей час існував музей Леніна, зал Вітчизняної війни, атеїстичний музей. У зв'язку з тим, що учні вивчали тракторну справу і основи ведення сільського виробництва, водночас вони працювали у колгоспі на сезонних роботах. І на цей момент один з найбільших, на той час, рекордів Грем'яцької СШ - школа вивезла 760 т. буряків, перед тим обробивши 12 га землі. У відповідь на це колгосп давав подарунки, було безплатне харчування, оплачував екскурсії.
 
                                         
 
 
 
                                                                        
                     Білявська Людмила Василівна
Закінчила в 1979 р. Рівненський педінститут зі спеціальності -вчитель російської мови та літератури. По закінченню інституту працювала вчителем у Білашівській восьмирічній школі, потім -завучем у Межиріцькій середній та Слобідській восьмирічній школах, з серпня 2001 по листопад 2006 р. - директором Гремляцької ЗОШІ-ІП ст. За її директорства в старшій школі був запроваджений суспільно-гуманітарний профіль навчання. Уроки зарубіжної літератури - це складний синтез настрою душі, розуму і тексту. Це уроки мистецтва слова, на яких Людмила Василівна формувала художні смаки юного покоління. Вона спрямовувала навчальний процес на розвиток інтелекту особистості, формування активної життєвої позиції, будувала навчальний процес на засадах гуманізації. Глибока ідейність, міцні знання, активізація учнівської думки, пошуки і знахідки в педагогічній роботі, діловитість і організованість в навчально-виховному процесі, зміцнення матеріальної бази школи - це те, що характеризувало її діяльність. У неї було ще чимало хороших задумів, але вони так і залишились мріями. Раптова смерть обірвала життя цього талановитого педагога. 




                              


                    Болотнюк Євгеній Олександрович

 1 .Який навчальний заклад закінчили?
 Рівненський державний педадогічний інститут в 1996 р.(фізмат).
2.3 якого часу працюєте в нашій школі?
З 23 травня 2007 року,
З.Чому обрали саме цю професію?
Важко відповісти..Можливо через мої здібності, серед яких немає видатних,але є всього потроху.В деякій мірі це випадковість,але скоріш за все це закономірність,яку не можу осягнути.
4.Чи не розчарувалися Ви у виборі своєї професії?
Якби розчарувався,то не працював би в школі ось уже майже 20 р. Ні.Не розчарувався.Навпаки.
5.Що подобається,а що не подобається у професії вчителя?
 Подобається: ...спілкуватися з учнями; ...що постійно потрібно бути «новим»; ...що постійно перебуваєш в пошуку; ...що учні досягають більшого,ніж досягнув ти. Не подобається те,що в країні одна половина населення лікарі,інша-вчителі.Тобто,як лікувати і навчати знає кожний другий.От тільки відповідальність за результат лікування чи навчання несе конкретний лікар чи вчитель. Не подобається,коли за справу береться не професіонал.А робота справжнього вчителя не цінується,як того заслуговує.
б.Якщо маєте нагороди, то які?
Грамоти.
7.Ваше хоббі.
Не буду оригінальним:люблю розв'язувати логічні задачі, змістовне дозвілля.
8.Якою Ви бачите нашу школу в майбутньому?
Хочу побажати школі в майбутньому всього найкращого. Вона буде такою, якою зробить іі громада села. Не міністерство, не державні чиновники, а саме кожен житель села буде визначати, якою стане школа в майбутньому і чи потрібна вона взагалі. Думаю, школу чекає не розкішне, але цілком пристойне існування. Буде розширений спектр послуг, які вона надає і покращиться їх якість. Школа села і надалі буде однією з провідних шкіл в системі освіти району. (інтерв'ю вела Сорочинська Марина)
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz