Неділя, 2017-10-22, 8:18 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Грем'яцька ЗОШ І-ІІІ ст.

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Навчальна робота

Щоб учитель і учні були успішними

 

                         Кожна людина за правом  народження може досягти успіху. І кожна людина заслуговує на успіх! Потрібно тільки захотіти.

З газети «Завуч»



                Робота заступника директора з навчально - виховної роботи загальноосвітньої школи різноманітна і багатофункціональна. До його професійних обов’язків входять методичні, контрольні, статистичні, диспетчерські функції, щоденні оперативні форми роботи, щотижневі, щомісячні, що семестрові, щорічні…

   Однією з головних напрямків роботи завуча є організація внутрішкільної методичної роботи, яка є частиною неперервної освіти педагогів. Мета її – освоєння найраціональніших методів і прийомів навчання, розвитку, виховання учнів, підвищення рівня загальнодидактичної та методичної підготовленості педагога до організації та ведення навчально - виховної роботи.

   «Вік живи – вік учись». У цьому прислів’ї закладена народна мудрість про необхідність постійної освіти. Сповна це стосується педагогічної діяльності, а особливо – завуча, який повинен виявляти підвищений інтерес до всього нового, щодня читати педагогічну періодику, психолого-педагогічну літературу, постійно підвищувати рівень педагогічної та загальної культури.

   Орієнтація сучасної української школи на європейські стандарти передбачає, передусім, розвиток компетентної особистості, здатної реалізувати свій творчий потенціал у суспільстві, людини нового типу з гнучким, нестандартним мисленням. Виникає необхідність і у підвищенні професійної компетентності педагогів. Тому й визначив наш педколектив науково - методичну проблемну тему «Формування ключових компетентностей учнів як ціннісних орієнтацій навчально-виховної діяльності через підвищення професійної компетентності педагогів». Робота над нею інтегрує в собі     основні форми методичної роботи (індивідуальні, групові, масові), атестацію, виховну роботу. Проблемна  тема  співзвучна сучасним педагогічним ідеям, актуальна, практично значима, охоплює широкий спектр проблем, відповідає інтересам і можливостям колективу.

    А педагогічний колектив нашої школи   - це 25 педагогів, чоловіків і жінок, з різним педстажем, з повним і неповним педагогічним навантаженням, висококваліфікованих і тих, хто прагне педагогічної досконалості. Але ми -єдине ціле.

   При плануванні різного виду діяльності враховується думка колективу, зокрема і слушна думка тих, хто в стінах нашого навчального закладу прожив багато років, і молодих – їх «свіжий» погляд на школу.(В школі обов’язково повинні бути молоді вчителі. Без них життя нудне, нецікаве. Хоча вони потребують величезної організаційної, методичної підтримки, допомоги. Разом з тим, вони легко впроваджують сучасні інформаційно-комунікаційні технології і допомагають в цьому старшим колегам).

   Віддавши роботі завуча 23 роки, набуваєш знань про характер, сутність кожного з учителів, тобто наперед знаєш, що від кого чекати, як раціонально використати їхній інтелектуальний потенціал.

     Своїм головним завданням в роботі з педагогами вважаю: допомогти кожному стати успішним,твердо повіривши в те, що подібне породить подібне.

   Учитель буде успішним, якщо він має добрі фахові знання, постійно вдосконалює свої особисті риси (вміння спілкуватися, мистецтво розмовляти, особливо слухати),  якщо впевнений у собі і своїх силах, якщо володіє достатнім методичним багажем і практичними навичками. Бажання дитини навчатися багато в чому залежить від учителя, його вміння визначити можливості школяра, його індивідуальність. Адже «Учні стомлюються на уроці не стільки від обсягу навчального матеріалу, скільки від недосконалої технології уроку, методичної одноманітності і пасивності» ( з листа МОН України).

   Якщо у вчителя є бажання віддати, в учня обов’язково зявиться бажання отримати. Якщо ці два бажання збігаються – маємо прекрасний результат, маємо успіх.

  У нашому районі вчитель може проявити свої успіхи, беручи участь у конкурсі «Вчитель року», готуючи учнів до участі в олімпіадах, турнірах, конкурсах, роботі МАН.

   Учитель успішний, якщо його випускники успішно конкурують при вступі в ву зи, успішно склавши   ЗНО.

    Учитель успішний, якщо він має визнання колег, адміністрації, батьків, учнів, громадськості, адже в сільській школі він на виду у всіх.

    Неодмінна умова успіху – заохочення педагогів за успішне виконання роботи, та покарання за невиконання. Використовуючи ці важелі, пам’ятаю, що зауваження краще робити наодинці, а похвалу – при всіх.

    Намагаюсь не командувати, а більше переконувати, дотримуючись демократичного стилю керівництва, колегіальності у вирішенні важливих завдань.

   Основою здорових взаємин з підлеглими є взаємоповага, об’єктивна справедливість. Це стосується й відносин з учнями. Тому, кажуть, що користуюсь авторитетом в колег, учнів, їх батьків. А це також успіх.

   Проте успішними ми ще не у всьому.В нас багато проблемних питань, і в тому числі у мене: Досконале володіння інформаційно -комунікаційними технологіями—запорука творчого зростання  вчителя і учня.

    Тож працюймо і будьмо успішними!

 

                         Заступник директора з навчально-виховної роботи Гремяцької ЗОШ І-ІІІ ст. Тишко Ганна Северинівна

Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz